mathieu blog

Twój nowy blog

witam po przerwie… mialem napisac dopiero po ogloszeniu wyników konkursu z anglika… ale nie znam jak narazie swojej punktacji :( ciekawe czy wogule ją poznam ;) u mnie nic ciekawego jak zwykle i jak u was tez mam dwa dni wolnego :D jeah! gram w solda gram w noge i slucham DM :) tradycja ;)
Pozatym zastanawiam sie nad zalozeniem wlasnego klanu w sola jezeli jestes chętny to sie zglos pod moje gg :)
Ale odchodząc od Sola i innych rzeczy :) musze zrobic tez projekt z niemca :( zasrany plakat… szczescie ze juz 1/2 roboty mam za sobą… dzisiaj super match i bedzie jeszcze fajniej jak pedały odpadną… wtedy sie sprawdzi mój typ na finał :) Porto – Monaco (jak narazie sprawdzone w 1/2 bo Porto wygralo z Depor po nudnym meczu) dobra musze zrobic cos o czym juz myslalem od dluższego czasu :) moze wreszcie powróce na kanal IRC’a o DM ;) jako najmlodszy fan i reprezentant mlodego pokolenia ;) ok to ide se poircowac a wy sie 3cie

nie wiem co sie dzieje z tym blogiem, ale sie chyba naprawił :] dziękuje za cierpliwość :) thanks for all :]
Powiem wam, że znowu nie jest dobrze :( dalej o niej myśle – zwłaszcza gdy ją dzisiaj zobaczyłem… cholera jaka szkoda, że już nic do niej nie czuje miałbym spokój :) a tak to fuck nie mam spokoju :( hmm… co zrobić.. ???
Pozdro dla wszystkich napisze cos dluzszego później… 3sie farbowana… moze cie choroba opuści… :) i dziękuje Ircowi – stary patch jest spoko !!!

welcome. dzisiejszy dzionek nawet ok. poza oczywiście kilkoma minusami :[ ale dało przeżyć, szkoła spox, jutro jade do Rzeszowa, rozprawić sie z gostkami z COntry :] razem z Klekiem, sala, gratka, tobias ja jako 5 na rozegranie (nie bede duzo rzucał tylko podawał na obwód i bede dostawał podania z obwodu :) nie bede rzucał bo cienki jestem (brak treningu :[ ) gralismy z gesiówą mecz, ale szkoda czasu... godzina na marne, gówniane boisko hamscy goscie... nic ciekawego, nigdy juz tam ne zagramy boisko ma dziury i góry :] :] stalem 3/4 meczu strzelilem 1 gola :] puscilem … około 8 strzelilismy 14 :] wygralismy ale w dwumeczu przegralismy – nie gralem I meczu :( ok to w zasadzie tyle :] napisze wam dalej jutro jak nam poszlo … z Contra’cami :]

hej gostki

4 komentarzy

dokladnie miesiąc od ostatniej notki gdzie napisalem, ze cos mi wpadnie do glowy za miesiąc pisze więc te notke :) wpadlo mi do glowy to, …. że :)…. szkoda, ze nie widzieliście więcka jak robi „alejupa” :) :) :) żartuje ;) napisze cos sensownego… zaczynam :O więc dzisiejszy dzień był całkiem spox, wreszcie przeczytałem kawałek lektury… kuzynka do mnie przyjechała i laliśmy sie wszyscy razem we 4 (ja, mój brat, kuzyn i kuzynka) cały dom był oblany :) później przenieślimy sie na pole :) i tez bylo O.K.
Nie moge juz wytrzymać :( jezeli to czytasz jestes fajną dziewczyną zglos sie do mnie na gg :) chce z kimś PRZYNAJMNIEJ pogadać :( ludzie obiecalem se ze sie nie bede przejmował … ale nie daje rady ;( dobrze ze ktos wymyslil futbol, Gahan zalozył Depeche Mode :) bo ja bym bez laski zwariował do reszty :(
O.K. to w zasadzie tyle jutro nowy super szablon mojej roboty :) wpadnijcie i 3sie

wlasciwiwie to nic sie u mnie nie dzieje – wiecie notka pod presją „osób trzecich” żartuje oczywiście ;) Szkoła mnie zniewoliła spędzam po 5 godzin dziennie przy książkach a im więcej sie ucze tym gorzej mi idzie…
Nie wiem co napisać, bo już Arsena wygrywa zdecydowanie wszystko :) żadna mi sie nie podoba :) i inne duperele przeminęły z wiatrem ;)
Trudno ludzie tak żyć :) ale jakoś se radze… nie wiem co pisać to kończe jak mi cos przyjdzie do głowy to dam znać … za miesiąc ;)

i witajcie, tym razem pisze w porze popołudniowej :) cóż by wam tu powiedzieć :/ nauki nie ma dużo, a wlasciwie wcale :-)
Dzisiejszy dzień w zasadzie sobie tak spokojnie minął jak każdy zresztą :) narazie nauczycielka nie pamięta o zadaniach z matmy i mam spokój :) klasówa z polaka jak to zwykle dobrze poszła. Pewnie narzekacie, że w notkach to tylko o nauce pisze, i że blog, może stać się dzienniczkiem :) (macie racje ;) w sumie takie jest życie dobrego ucznia (nie kujona moi drodzy napewno nie ;)
Pisząc tą notkę przy oczywiście miłych rytmach DM – In Your Room (wszysy znamy, więc zbytnio nie będę sie rozpisywał nad przesłaniem, idealizmem, historią itd. ;) kto jednak nie wie za bardzuchno to zapraszam na: DM My Joy Site
Powiem wam a raczej napisze, coś specjalnego ;) otórz napewno sie uśmiejecie (a raczej Ty zwracam sie do farby ;) w sumie to mialem wam napisac o tym wczesniej ;) ale tak jakoś sie wydluzylo :) otórz no powiem, ze znowu mi sie ktos podoba ;) ale jak to zwykle, traktuje, to w jedna strone :( i raczej na walentynki sie nie odważe… (przytomność i realizm mojego umysłu, zawsze biora górę) Nawet wam powiem, że nie rozpaczam :) bo przeciez nawet sie nie znamy blizej co mialo miejsce wczesniej, apropos „innej” osoby :( (którą tez juz nie traktuje jak dawniej tak więc: Remember!: „Przytomność i realizm mojego umysłu, zawsze biora górę”
Dobra więc kończe juz te pierdoły :) i wkońcu wpadajcie do mnie, a wlasciwie wpada (awracam sie Farbowanej) ;)

Tka sie jakoś wpisało w historię tego bloga, ze często są tu rane notki :-) (akurat wtedy najlepiej bo najlepszy transfer jest ;) pisze do was bo pisze, bo napisać coś trzeba :) chce podziekować Alexi za wszystko :) 3sie bede na gg wieczorem, albo z rańca. No cóż poniedziałek… początek wszystkiego tego co złe naturalnie… niestety, kolej rzeczy :( a zadania konkursowe z matmy mam nie zrobione (!) jeszcze nawet nie wiem co jej powiem… ale nie chce iść na ten konkrs, nigdy nie miałem umyłu to przedmiotów ścisłych a zwłaszcza do matematyki, którą nienawidziłem z całego serca :)
Dobra to przejdźcie przez ten poniedziałek jakos :) a po szkole moze cos napisze

czesc, zadowolony jestem, bo farbowana docenila mój talent do robienia szblonów ;) ciekawe czy napewno nie wiedzialas, ze ten jest mój :P
Wiecie co ludzie… napiszcie w komentarzach, czy podstrony zostawić (i oczywiście poprawić logo) czy chcecie takie nowe „techniczne” szare z fajnymi zaaokrąglonymi oknami ;), ale dobra zostawmy juz stronę techniczną tego bloga :)
Powiem wam, że nie mam co robić :P ale odkurzać domu mi sie nie chce ;) czekam, na moja książke o PHP i Age of Mithology, no i oczywiście na ferie ! :) jeszcze tydzie :( jak wasze nastroje ??? podawajcie adresy swoich blogów, może sie zaczniemy linkami wymieniać ??? ;)
Nie napisalem jednej waznej rzeczy… wkońcu odpadliśmy z Carling Cup :( dzięki komu? wiadomo … zawodnikowi za którego klub wyłożył ciężką kasę, przez co na wiele lat zostaniemy zadłużeni, przybył, zagrał, zawalił… no cóż, może jest za bardzo przereklamowany, tylko po co było kupować jego ??? nie można było tych pieniędzy na Saha wylozyc ? mozna było! zwlaszcza, że części spłaty mógł być Volz… ale nic trudno mówi się, niedosc ze jestesmy zadluzeni to jeszcze z pucharu odpadamy cholera co za fart… :( 3sie (Boro i ta jest do niczego :P)

Hmmm… wprowadziłem nowy szablon bez podstron, ale chyba zostana takie same… jak się macie ? u mnie dużo sie ostatnio zdarzyło m.in. w szkole głównie… klasówka z matmy sprawdzian z niemieckiego i wogóle kucie ostatnio na maksa… już doczekać sie nie mogę tych ferii…
Jak nastroje przed Walentynkami, kiepsko :( hmmm… ostatnio tutaj tez sie duuuzo zmieniło, i wiem, że osoba o której myslalem nie zawraca sobie tym głowy – jak ja teraz… i ogólnie przygnębiony jestem jeżeli „siedzimy już tu” wątpie, ze kogoś znajdę w najbliższym czasie… ale to już tak ze mną jest ;) 3sie :)

Jose Antonio Reyes – 20 letni gracz Betisu Sevilla (do tej pory i yeah!) przechodzi do Arsenalu!!!! wiadomość potwierdzona, przez najwieksze i oficjalne portale internetowe. Sam piłkarz wypowiedział się w tej sprawie, mówiąc, że jest zadowolony lecz jednoczesnie smutny odchodząc z najlepszego w Hiszpanii klubu do naklepszego w Anglii (w europie, na świecie, we wszechświecie itd. :P) Za Hiszpana Arsenal wyłorzy prawdopodobnie… ok 38 mln. EURO !!!! pytanie? oczywiście SKĄD TAKA KASA! budrzet Arsenalu wynosi 50 mln Euro …
Wielu fanów boi odejścia Henry’ego jak narazie niestety można snuć takie przypuszczenia :( Arsenal może starac się zastąpic Henr’ego Reyesem, napewno, jeżeli Arsenal wygra coś w tym sezonie ustawi się kolejka po Thierrego, a przeciez stadion za darmo sie nie wybuduje….
Ja osobiście wystawiłbym tezę, że może …. budowa stadionu jest niemożliwa ? ale to bardzo mało prawdopodobne, w każdym razie okreslenie prezydenta Sevilli, że „Arsenal za Reyesa zapłaci więcej niż Bayern za Makkaya, Real za Beckhama, a Barcelona za Ronaldinho” zdaje sie być nieco niepokojący :(


  • RSS